Mijn eerste week zit er op! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Yvonne - WaarBenJij.nu Mijn eerste week zit er op! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Yvonne - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week zit er op!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

05 September 2018 | Australië, Brisbane

Het was spannend toen Paul weer terug naar Nederland moest, want dat betekende dat het avontuur pas echt ging beginnen. Nadat ik Paul had uitgezwaaid en bij mijn stage was aangekomen kreeg ik eindelijk mijn eigen account zodat ik kon beginnen aan de vele online introducties. Die avond zijn we met het hele team wat gaan drinken in de Redroom, omdat een van de studenten zijn stage net had afgerond. De Redroom is een pub midden op campus waar de meeste studenten samenkomen, dus het was lekker druk! Ook heb ik deze week campus een beetje kunnen verkennen, het is net een klein dorpje met een kapper, een klein kledingwinkeltje en veel verschillende etenstentjes.

Na deze week heb ik mijn huisgenoten iets beter leren kennen en ze zijn super! Dit weekend gaan we met z’n alle voetballen op een van de mega sportvelden op campus. De doordeweekse dagen zijn hier bijna het zelfde als in Nederland op paar dingen na. In deze tijd van het jaar gaat de zon al onder om zes uur en zijn er vogels die mensen aanvallen op straat om zo hun nest te beschermen. Je wordt dan ook overal gewaarschuwd met borden en er lopen mensen rond op straat met een fietshelm op om zich te kunnen beschermen. Wat best komisch is tot je het zelfde meemaakt, gelukkig heb ik de vogels zefl nog niet gespot.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2018

Op de helft

24 September 2018

De tijd gaat erg snel hier

16 September 2018

Nog steeds naar mijn zin!

05 September 2018

Mijn eerste week zit er op!

28 Augustus 2018

Daar gaan we dan.
Yvonne

student

Actief sinds 30 Juli 2018
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 4167

Voorgaande reizen:

30 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

30 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: