Nog steeds naar mijn zin! - Reisverslag uit North Stradbroke Island, Australië van Yvonne - WaarBenJij.nu Nog steeds naar mijn zin! - Reisverslag uit North Stradbroke Island, Australië van Yvonne - WaarBenJij.nu

Nog steeds naar mijn zin!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 September 2018 | Australië, North Stradbroke Island

Even een update van de afgelopen tijd. Vorige week zondag ben ik met wat vrienden naar de Gold Coast geweest, wat makkelijk te bereiken is met de trein vanuit Brisbane. Na ongeveer 1,5 uur in de trein te hebben gezeten kwamen we aan bij The surfers paradise. Het is prachtig! De golven zijn hoog en je ziet dan ook overal mensen surfen. Die middag hebben we gezwommen, geluierd en gevolleybald. We moesten ons vaak insmeren om niet te verbranden, want de zon is hier nu al super sterk. Je wilt je dus niet voorstellen hoe snel het kan gaan wanneer het daadwerkelijk zomer is.

Afgelopen week ben ik lid geworden van een zeil club, en nee ik kan niet zeilen. Gelukkig is dat niet nodig want ze organiseren weekendjes weg, borrelavonden en geven zeillessen. In het weekend ben ik uit geweest in West End, een buitenwijk van Brisbane waar je een lange straat heb met alleen maar barretjes en live muziek. Ook heb ik North Stradbroke Island bezocht. Wat is dit een droom eiland! Alles wat je verwacht te zien in Australië is hier aanwezig: wilde kangoeroes, dolfijnen, schildpadden en hele mooie uitzichten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Stradbroke Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2018

Op de helft

24 September 2018

De tijd gaat erg snel hier

16 September 2018

Nog steeds naar mijn zin!

05 September 2018

Mijn eerste week zit er op!

28 Augustus 2018

Daar gaan we dan.
Yvonne

student

Actief sinds 30 Juli 2018
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 4169

Voorgaande reizen:

30 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

30 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: